dinsdag 18 november 2008

OSM is hot

OSM is een simpele afkorting voor online soccer manager. Het is een online managerspel met echte spelersnamen en echte ploegen. OSM is leuk en ontspannend en vraagt bovendien weinig tijd!

Ik ben zelf een enorme fan van OSM, ik heb zelf een account. Momenteel speel ik in de Nederlandse competitie met De Graafschap en met mijn subaccount in de Turkse competitie met Bursaspor. Ik sta met De Graafschap voorlopig 6de, maar ik hoop nog enkele plaatsen te stijgen. Met Bursaspor sta ik voorlopig 2de.

Het leuke aan OSM is dat je tegen andere managers kan spelen. Ik speel momenteel samen met een vriend in dezelfde competitie. Het doel in natuurlijk om mijn doelstelling in het spel te halen en boven mijn vriend te eindigen.

Ik kan jullie vertellen hoe het spel in elkaar zit maar daarvoor nemen jullie beter zelf een kijkje!
OSM!!

Ik geef jullie natuurlijk graag al een klein voorsmaakje!

Met Germinal Beerschot speelde in kampioen in een ijzersterke competitie!

Ik had er met Dosunmu ook de topschutter:


Ook de voorzitter was trots:


Toegegeven, ik had een fantastische ploeg:

Germinal Beerschot was overigens niet de enige club waarmee ik successen haalde, even een klein lijstje van mijn belangrijkste prestaties:

Cercle Brugge(doelstelling 12): 2 seizoenen, 2x 6de, 1 keer beker
Lokeren(doelstelling 7): 1 seizoen, 3de + beker
Germinal Beerschot(doelstelling 7): 2 seizoenen, 1x kampioen, 1x beker, 1x 2de.
Anderlecht(doelstelling 1): 1 seizoen, kampioen + beker
Exelcior Moeskroen(doelstelling 10): 1seizoen, kampioen
Wigan Athletic(doelstelling 13): 1 seizoen, kampioen + beker
St.Mirren(doelstelling 10): 1 seizoen, 4de + beker

Greetz!!


Neem ook een kijkje naar mijn profiel: Findele-OSM


Geen opmerkingen: